Evo gdje možete pronaći čak 70% ovog važnog fitonutrijenta

Zašto nam je potreban fitonutrijent klorofil? Zeleno je zdravo, a upravo je klorofil ono što zdravlje čini zelenim.

Obratite pozornost na ovaj fitonutrijent koji blitvu, peršin, špinat i mladu pšenicu čini zelenom, a pomaže vašem zdravlju bogatstvom vitamina, minerala, antioksidansa te blagotvornim alkalizirajućim djelovanjem.

Zašto nam je potreban? Klorofil je poznat kao fitokemikalija uključena u životni proces fotosinteze te kao pigment koji daje bogatu zelenu boju biljkama. Zeleno je zdravo, a upravo je klorofil ono što zdravlje čini zelenim.

Bogatstvo antioksidansa

Istraživanja ukazuju na brojne blagodati koje donosi prehrana bogata klorofilom. Osim visokog udjela vitamina A, C i E, sadrži vitamin K te magnezij, kalcij, željezo i folnu kiselinu. Klorofil je sve više na glasu kao superhrana i to ne bez razloga. Bogatstvo antioksidansa i alkalizirajuće djelovanje klorofila pomažu zaštititi organizam od brojnih bolesti današnjice.

Prirodni čistač organizma

Okoliš u kojem živimo prepun je zagađivača koji mogu narušiti naše zdravlje. Klorofil ima sposobnost vezivanja s toksinima i otrovnim metalima te tako zaustavlja njihovu apsorpciju, a istraživanja su pokazala da može neutralizirati i određene kancerogene. Ovaj prirodni tjelesni čistač djeluje detoksificirajuće na limfni sustav, krvotok, jetru i gastrointestinalni sustav te tako odstranjuje toksine iz organizma.

Brojna istraživanja su potvrdila da klorofil ima antibakterijsko, odnosno bakteriostatsko djelovanje. Zato što sprječava umnožavanje mnogih anaerobnih sojeva bakterija, ali i zbog svojeg blagotvornog djelovanja na cijeljenje rana, klorofil se koristi kod gastrointestinalnih poteškoća.

Pomaže regulirati glad

Studija objavljena u rujnu 2013. godine pokazala je kako hrana koja sadrži ovaj zeleni pigment može pomoći potisnuti glad. Istraživanje je obuhvatilo umjereno pretile žene koje su konzumirale dva obroka s klorofilom i jedan bez. Ispitanice su izvijestile kako se nakon obroka s koncentracijom klorofila osjećaju sitima duže vremena, a testiranja su pokazala stabilne razine šećera u krvi.

Mlada pšenica kao izvor klorofila

Veliki udio klorofila prepoznatljiv je u bogatoj tamnozelenoj boji lisnatog povrća poput kelja, špinata ili rikole pri čemu je vrlo važno da su namirnice svježe, odnosno što manje termički obrađene. Klorofil se nalazi i u svježem peršinu, morskim algama te sjemenkama konoplje, a jedna od značajnijih supernamirnica je mlada zelena pšenica koja u svojem sastavu može imati čak do 70% ovog fitonutrijenta.