Zašto neki ljudi ostaju mršavi i bez dijeta i znojenja

Zbog čega su neki ljudi mršavi, a drugi će napraviti sve kako bi se riješili i male gramaže. Odgovor je vrlo jednostavan. 

Novo istraživanje iz Cornell Fooda i Brand Laba otkrilo je neke tajne u misiji kako ostati mršav bez pridržavanja strogih dijeta ili znojenja, a ono uključuje kuhanje i pristup da se u hrani uživa, a ne jede zbog krivnje, piše Tech Times.

Global Health Weight Registry – nekad poznat kao Slim Design Registar – ispitivao je odrasle koji su ostajali na zdravoj tjelesnoj težini kroz njihove živote. Ispitanici su odgovarali na seriju pitanja o njihovim prehrambenim navikama, tjelesnim aktivnostima i dnevnoj rutini.

Istraživači su podijelili ispitanike u dvije skupine: 112 pojedinaca koji su bili ‘jako tanki’ i koji su izvještavali da nisu provodili strogu dijetu, kao i 35 ispitanika koji su redovito i svjesno pazili što jedu.

Autor studije dr. Brian Wansink kaže da su željeli vidjeti zdravo ponašnje koje razlikuje dvije grupe.

‘Željeli smo pronaći malo ili jednostavno ponašanje koje ima velik utjecaj’, rekao je dr. Wansink.

Prema dr. Wansinku, cilj studije bio je promjena radijusa prehrane ili okruženja kod jela.
Tim je otkrio da su tanki ljudi daleko od konvencionalnog mršavljenja ili savjeta za održavanje tjelesne težine. Njihove strategije uključuju konzumaciju kvalitetne hrane, kuhanje kod kuće i obaziranje na unutarnji signal da ostaju vitkima.

Također, ovi ispitanici nisu pokazivali osjećaje krivnje kada se prejedaju te su odražavali ugodne načine prehrane.

Dakle što vitki jedu?

Od ovih ispitanika, 61% je naveo piletinu kao omiljeno mesno jelo, dok 65% povrće jede svaki dan. Tijekom doručka polovina ispitanika jela je voće i povrće, dok 31% uključuje u obrok jaja. Dodatno, 33% sudionika ne pije alkohol, a 37% ne pije sokove.

Anna Leena Vuorinen, vodeća istraživačica smatra da su otkrića ohrabrujuća:

‘Ona impliciraju da umjesto restrikcija na prehranu i izbjegavanja omiljene hrane, dobivanje na težini može se rano prevenirati na način da se nauči osluškivati unutarnji signal i naglasak staviti na kvalitetu umjesto količinu hrane’, objašnjava Vuorinen.

Rezultati istraživanja predstavljeni su na Obesity Week u Los Angelesu.

Odgovori

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena.

Ova web-stranica koristi Akismet za zaštitu protiv spama. Saznajte kako se obrađuju podaci komentara.