I Mars krenuo u GMO označavanje čokolada i bombona

Mars, Inc., proizvođač popularnih M&M’s-a, Milky Waya, 3 Musketeers i omiljenog Snickersa, pridružio se drugim prehrambenim kompanijama u SAD-u koje će dodati GMO (genetski modificirani organizmi) oznake na svoje čokolade i bombone.

Ranije ove godine, Campbell Soup Company i General Mills pridružili su se ovom rastućem klubu.

Osim bombona i čokolada, ova američka kompanija dodat će oznake GMO-a na svoje juhe, žitarice i još nekoliko obrađenih proizvoda koji sadrže GMO, u skladu sa Zakonom Vermonta koji na snagu stupa u srpnju, piše Tech Times.

Novi zakon zahtijeva od svih proizvođača da prikažu oznaku GMO na svojim proizvodima ili na policama supermarketa i trgovinama gdje se proizvodi, koji sadrže GMO, prodaju ili su izloženi.

‘Mars Inc., zalaže se za uklanjanje umjetnih boja u hrani u svim svojim proizvodima za ljude. Međutim, tvrtka čvrsto vjeruje da su GM proizvodi sigurni, što njihov stav čini ponešto drukčijim od stavova ostalih tvrtki.

Hrana razvijena kroz biotehnologiju se opsežno studirala i ocijenila kao sigurnom od strane mnogih regulatornih agencija, znanstvenika, zdravstvenih profesionalaca i drugih stručnjaka u svijetu, napisao je Mars Inc na svojoj stranici.

Vermontski zakon

Mars Inc., naglasio je da će označavanje GMO biti dodano na njihove proizvode diljem zemlje, u skladu s odredbama zakona iz Vermonta.

Prema političarima Vermonta, kod novog zakona nije nužno riječ samo o zdravstvenim rizicima koji dolaze s unosom hrane s genetski modificiranim sastojcima. Kažu da je svrha vermontskog zakona pravo potrošača da zna što se u hrani nalazi. Štoviše, radi se o pravu potrošača da zna koji poljoprivredni sustav podržava brend kojeg je potrošač odabrao.

‘Ideja je vrlo jednostavna: Građani Vermonta trebali bi imati pravo znati što se nalazi u hrani koju kupuju. Već smo zahtijevali od kompanija da označe nutritivne vrijednosti, poput sadržaja kalorija ili šećera, kao i uključivanje popisa sastojaka na listu’, rekao je guverner Vermonta Peter Shumlin.

Shumlin je rekao da je više od 64 zemalja već napravilo GMO označavanje. Istaknuo je da su čak i Campbell Soup i General Mills već primili na znanje potrebu potrošača za transparentnošću i dobrovoljno označili svoje proizvode.

Odgovori

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena.

Ova web-stranica koristi Akismet za zaštitu protiv spama. Saznajte kako se obrađuju podaci komentara.