Mars potrošačima: Smanjite unos umaka za tjesteninu

Mars Food planira svojim kupcima obznaniti da neke umake za tjesteninu Dolmio i Macaroni cheese jedu samo jednom tjedno kako bi održavali uravnoteženu prehranu, jer njihovi proizvodi sadrže visoke razine soli, šećera ili masnoće.

Shema je dio veće inicijative privatne američke prehrambene kompanije kako bi ohrabrila zdraviji način prehrane u vrijeme kada velike prehrambene multinacionalne kompanije ili Big Food, dolaze pod povećani pritisak pristalica javnog zdravlja i regulatora koji se bore s rastućom epidemijom pretilosti.

Plan, međuitim, ne obuhvaća čokoladice Mars ili posao sa slatkicama, čiji brand uključuje M&M, Snickers i Starburst.

Proizvodi koji naročito sadrže visok udio soli, šećera ili masnoća, uključujući lasagne Dolmio ili umak lasagne, doći će s oznakom koja savjetuje ‘povremenu’ potrošnju što znači jednom tjedno. Proizvodi s nižim razinama soli, šećera ili masti smatrat će se proizvodima za ‘svaki dan’.

Kompanija kaže da će većina proizvoda u Velikoj Britaniji pasti u drugu kategoriju. Međutim, samo 70 % umaka od rajčica, koji se prodaju u staklenkama već su ispunili taj standard.

Tvrtka još nije osigurala podatke za druge zemlje, no označavanje proizvoda planira predstaviti na svim tržištima gdje se ovi proizvodi prodaju.

Gotovo svi proizvođači pakirane hrane preformuliraju oznake na proizvodima kako pokušavaju držati korak s promjenom ukusa potrošača ili povećanju konzumenata koji se brinu o svom zdravlju.

Mars Food, koji proizvodi i Uncle Ben’s rižu, kaže da, unutar nekoliko tjedana, na svoju web stranicu planira staviti listu ‘povremenih’ i ‘svakodnevnih’ proizvoda, uključujući one koji će se reformulirati u idućih pet godina, sve kako bi se smanjio udio soli, šećera ili masnoća.

Kompanija je također postavila ciljeve za smanjenjem natrija, preko svog globalnog asortimana, za u prosjeku 20 % do 2021., te smanjenjem količine šećera u ograničenom broju umaka i laganih obroka do 2018.

Također, planira povećati upotrebu cjelovitih žitarica i povrća. Neke zemlje, uključujući Veliku Britaniju, Francusku i Meksiko najavili su namet na zaslađena pića, dok drugi o tome razmišljaju.

Odgovori

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena.

Ova web-stranica koristi Akismet za zaštitu protiv spama. Saznajte kako se obrađuju podaci komentara.