Coca-Cola: Porez na šećer neće smanjiti pretilost

Coca-Cola mijenja recept i ime svoje Coke Zero u Coca Cola Zero Sugar u Velikoj Britaniji kako bi ‘okusom više bila i izgledala poput originala’, objavila je kompanija. 

Potez za zamjenu recepture i imena Coke Zero u Zero Sugar kompanija će poduprijeti kampanjom vrijednom 14 milijuna američkih dolara.

9 čajnih žličica šećera na 330 ml

Coca-Cola želi ohrabriti ljude da smanje unos šećera, no bez da žrtvuje okus Coca-Cole, koji uključuje devet čajnih žličica šećera u limenki od 330 ml, piše Independent. Coca-Cola Zero Sugar bit će dostupna u Velikoj Britaniji od kraja lipnja.
‘Ovaj potez namjeran je pokušaj da se promijeni mješavina portfolia kompanije između zašećerenih i nezašećerenih napitaka i posljednja akcija koja bi trebala rezultirati iz 44 milijuna dolara vrijedne reformulacije i novog programa razvoja’, stoji u izjavi kompanije.

Coca-Cola se na ovaj potez odlučila nakon što je otkrila da polovina Britanaca ne zna da Coca-Cola Zero ne sadrži šećer.

‘Od 2012. naša komercijalna strategija je fokusiranje na ubrzanje rasta opcija bez šećera. Znamo da milijuni ljudi vole okus Coca-Cole i radimo na tome da pročistimo recept Coca-Cole Zero kako bi odgovarao originalu – no bez šećera’, rekao je Jon Woods, generalni manager Coca-Cole za Veliku Britaniju.

U potezu kojim se proširuje strategija globalnog marketinga One Brand na pakiranja, Coca-Cola je objavila da pokreće nove grafike s upotrebom jednog sustava vizualnog identiteta koji će prikazivati crvenu boju Coca Cole kao jedinstvenu boju kroz cijeli Trademark.

Crveni disk, značajka i ‘potpisni element’ nove globalno kreativne kampanje ‘Taste the feeling’ pokrenute u siječnju, sada će se pojaviti i na pakiranju. Dizajn pakiranja Coca-Cola Zero Sugar, s istaknutim crvenim diskom, bit će u skladu sa strategijom marketinga One Brand, predstavljenog u ponedjeljak.

Pod strategijom – Diet Coke, Coca Cola Life i nova Coca-Cola Zero Sugar imat će ujedinjeni izgled stopljen s klasičnom crvenom verzijom limenke.

  • Coca-Cola Original Taste (ili Classic na odabranim tržištima)
  • Coca-Cola Light/Diet: Bez kalorija
  • Coca-Cola Zero: Bez šećera
  • Coca-Cola Life: Manje šećera, s ekstraktom lista stevije

Prije nego je lansira u druge zemlje u toku naredne dvije godine, kompanija će debi limenki s novim grafikama imati u Meksiku idući mjesec.

Kompanija kaže da poduzima i druge korake kako bi pomogla obožavateljima ovog pića da smanje unos šećera, uključujući i manje limenke. No, vjeruju da vladin plan predstavljanja poreza na slatka pića neće reducirati pretilost kod djece.
Leendert Den Hollander, potpredsjednik i generalni manager Coca-Cole, rekao je da nutritivne informacije na proizvodima Coca-Cole pomažu konzumentima da naprave informiranu odluku, te tvrde da brand nudi raspon alternativa svojim tradicionalnim zašećerenim pićima poput njihovih proizvoda s niskim udiom kalorija.

‘Vjerujemo i razumijemo problem oko pretilosti i dugo radimo na tome da adresiramo ovo kao industrija i kao kompanija’, rekao je Den Hollander.

‘No, postoji i više nego što se može učiniti. Ako smo zaista na tragu bihevioralnih promjena, nema dokaza na svijetu da zapravo dolaze od poreza na šećer, stoga ne raspravljamo o pitanju, nego o rješenju’, dodao je.

Porez na šećer

Kompanija će dobiti dvije godine da reformulira svoje proizvode sa smanjenom razinom šećera, nakon čega će pića s preko 5 mg šećera na 100 ml i preko 8 mg na 100 ml biti pogođena većim porezima.

 

Odgovori

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena.

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.