Ne postižete orgazme? Evo pomoći

Oko 10 % žena nikada nije imalo orgazam – ili s partnerom ili tijekom masturbacije. No, moguće je naučiti postati orgazmičan.

Prva i najvažnija lekcija je vježbati razvoj ravnoteže napetosti i relaksacije tijekom seksualne aktivnosti. No, žene najčešće pitaju kako je moguće biti istovremeno i napet i opušten.

Korak 1

Tip tenzije koja pomaže ženama da dosegnu orgazam je mišićna tenzija (miotonija). Mnoge žene imaju pogrešnu predodžbu da bi se trebale opustiti i ‘samo tako ležati’ jer su čule da je opuštanje tijekom seksa važno. No ispostavlja se da je mišićna tenzija često potrebna za orgazam. Velika većina žena uči imati svoj prvi orgazam tako da objedinjuje napetost nogu, abdomena i stražnjice.

Nije iznenađujuće, žene prijavljuju da je mišić koji najviše inducira mišićne kontrakcije onaj u nižoj zdjelici. To su isti mišići koje koristite kako biste zaustavili protok urina (svjesna kontrakcija ove grupe zovu se Kegelove vježbe).

Koja je veza između napinjanja mišića i orgazma?

Uzbuđenje. Kontrakcija (napinjanje) određenih mišića povećava protok krvi kroz tijelo i često prema genitalnom području. I uzbuđenje je, naravno, karta koja pomaže odvesti većinu žena do orgazma.

Korak 2

Dakle, gdje je ovdje opuštanje? U mozgu. Tijekom seksa, žena bi se trebala fokusirati samo na osjećaj senzacije od stimulacije.

Imate problema s opuštanjem?

Tijekom seksa, mnoge žene imaju problema s opuštanjem te vole ponavljati opetovane mantre poput ‘ovo je zaista dobro’ u njihovom mentalnom radiju. To mozak drži radnim – s mišlju da će potaknuti seksualno uzbuđenje, umjesto negativnih i nervoznih misli koje bi mogle smanjiti uzbuđenje.

Seksualna terapija može pomoći ženama koje imaju problema s orgazmom. Za druge, medicinska stanja ili nuspojave lijekova mogu biti uzrok problema.

 

Izvor: WebMD

 

Odgovori

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena.

Ova web-stranica koristi Akismet za zaštitu protiv spama. Saznajte kako se obrađuju podaci komentara.