McDonald’s povukao igračke iz Happy Meala jer uzrokuju iritaciju kože

U najnovijem udarcu McDonald’s-u koji nastavlja s pokušajima da se brendira kao ‘zdrav’ lanac restorana brze prehrane, ovaj lanac hamburgera povlači svoje fitness trackere iz menu-a Happy Meals nakon izvješća kupaca koji su doživjeli iritacije kože nakon nošenja uređaja.

Kako bi maknuli stigmu s Happy Meal-a kao nezdravog, McDonald’s je tradicionalne igračke, pretežno plišane igračke i notese zamijenio fitness igračkom u SAD-u i Kanadi na ograničen period vremena.

Međutim, umjesto da mjeri tjelesnu kondiciju, fitness lokatori – koji su se dobivali u šest brojeva i koji su treptali već prema tome koliko se pojedinac brzo ili sporo kreće kada ih nosi – pokušaj je završio tako da su izložili kupce opasnostima.

‘Povukli smo lokatore dobrovoljno, nakon što smo primili ograničena izvješća o potencijalnim iritacijama kože koje mogu biti povezane s našim uređajima’, rekao je predstavnik McDonald’s-a u priopćenju. ‘Ništa nam nije važnije od sigurnosti naših kupaca i u potpunosti istražujemo ovaj problem’.

Ovo je posljednja prepreka koja je pogodila McDonald’s-ove stavke jelovnika. Dugo korišteni, od strane kritičara, kao dokaz da McDonald’s radi sve što može kako bi svoja nezdrava jela učinio atraktivnijima, djeci naročito, dok istovremeno igra ulogu u povećanju stope pretilosti u djetinjstvu, moderni Happy Meal je u potpunosti neprepoznatljiv u usporedbi s onim iz 90.-ih godina prošlog stoljeća. U usporedbi s hamburgerom, pomfrijem, sokom i obaveznom igračkom koji je Happy Meal sadržavao nekada, danas Happy Meal sadrži mlijeko i jabuke.

Interesantno, niti ovaj prijelaz nije prolazio glatko.

Primjerice, kada su jabuke prvi puta uvedene u Happy Meal 2004. nudile su se kao alternativa pomfriju, a ne glavnom obroku.

McDonald’s je tako bio prisiljen ovo mijenjati 2011., kada su shvatili da je sposobnost da se izabere između pomfrija i jabuka često dovodila do nesuglasica između roditelja i njihove djece čija ideja u Happy Meal nije uključivala jabuke. Rezultat? Jabuke su postale glavna potpora, a jelo je sadržavalo manje krumpirića.

Što se tiče fitness lokatora, čija je namjena očita za analitičare, bila je ta da će se namjena lokatora izgubiti kod djece koja tek žele vidjeti uređaj kao još jednu igračku umjesto ozbiljnu poruku o vježbanju.

‘Obzirom da je riječ o privremenoj promotivnoj igrački, stječe se dojam da ima manje ozbiljnu obvezu’, rekao je Nicole Ferry, partner i izvršni direktor strategija za oglašivačku tvrtku Sullivan, koji je promociju opisao kao ‘pogrešnu poruku branda’.

Nažalost, dok analitičari razumiju namjere McDonald’s-a, za kupce, ovi napori možda su stigli prekasno. U izvješću prošle godine, analitičari Goldman Sachsa napisali su da se roditelji drže podalje ovog lanca brze prehrane te da radije posjećuju Starbucks.

‘Starbucks je gotovo jedini veliki lanac koji novim roditeljima može ponuditi pogodnost (fast fooda) i hranu zbog koje se neće osjećati krivima/posramljenima kada njome hrane svoju djecu’, napisali su lani.

 

Izvor: Tech Times

Odgovori

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena.

Ova web-stranica koristi Akismet za zaštitu protiv spama. Saznajte kako se obrađuju podaci komentara.