Korisnici Tindera, aplikacije za ‘hodanje’, imaju nisko samopoštovanje

Ljudi koji koriste Tinder aplikaciju za ‘hodanje’ i ‘spojeve’ imaju negativniju sliku o vlastitom tijelu, novo je istraživanje.

Na vrhu ljestvice percepcije o vlastitom tijelu su muškarci koji koriste Tinder, također s nižim samopouzdanjem.

Tinder je aplikacija za ‘hodanje’ s 500 milijuna korisnika. Sama priroda Tindera – koji je fokusiran na izgled i količinu ljudi – mogla bi djelovati na depersonalizaciju korisnika te ih dovesti do stanja da se osjećaju kao da su stvoreni za jednokratnu upotrebu.

Dr. Jessica Strubel, jedna od autorica studije:

‘Korisnici Tindera imaju niže razine zadovoljstva kada je riječ o njihovim licima i tijelima i imaju niže razine samopouzdanja od muškaraca i žena koji ne upotrebljavaju Tinder’.

Za istraživanje, 1.317 ljudi zamoljeno je da odgovori koliko su zadovoljni svojim tijelima, da izvijeste o svojoj upotrebi Tindera kao i drugim psihološkim konstruktima.

‘Saznali smo da je aktivno sudjelovanje na Tinderu, bez obzira na spol, povezano s tjelesnim nezadovoljstvom, stidom o vlastitom tijelu, kontroli tijela, internalizaciji i društvenim očekivanjima ljepote, uspoređujući sebe s drugima, oslanjajući se na medijske informacije o izgledu i privlačnosti’, rekla je Strubel.

Priroda studije znači da ne možemo reći da Tinder uzrokuje nisko samopouzdanje kod muškaraca i nezadovoljstvo tijelom kod oba spola. Može biti da ljude, s već postojeće niskim samopouzdanjem, više privlače ovakve aplikacije.

Još uvijek, studija ne ističe potencijalne probleme u načinu na koji muškarci vide svoja tijela:

‘Iako su trenutne intervencije o slici tijela primarno usmjerene prema ženama, naše istraživanje je otkrilo da su muškarci podjednako negativno pod utjecajem svoje uključenosti u društvene medije’.

Studija je prezentirana na godišnjoj konvenciji American Psychological Association u Denveru, Colorado.

 

Izvor: spring.org

Odgovori

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena.

Ova web-stranica koristi Akismet za zaštitu protiv spama. Saznajte kako se obrađuju podaci komentara.