Sanofi i Verily zajedničkim snagama protiv dijabetesa

Francuska kompanija Sanofi i tvrtka Verily koja se nalazi pod istom matičnom tvrtkom Googlea, Alphabet, ulaze u poslovni poduhvat vrijedan 500 milijuna američkih dolara. Zajedničkim snagama borit će se protiv dijabetesa, kombinirajući uređaje s uslugama, što je primjer rastuće veze između farmaceutskog i tehnološkog sektora.

Sanofi, koji je objavu napravio u ponedjeljak, izjavio je da je prošle godine radio na partnerstvu s Googleom po pitanju dijabetesa.

‘Kompanija će iskoristiti iskustvo Verilyja na minijaturnoj elektronici, analitici i razvoju potrošačkog softwarea sa Sanofijevim kliničkim znanjem i iskustvom u dovođenju inovativnih tretmana za ljude koji žive s dijabetesom’, rekle su dvije tvrtke u priopćenju objavljenom u ponedjeljak.

Posao Sanofija dolazi samo mjesec dana nakon što su britanska farmaceutska kompanija GlaxoSmithKline i američki Verily – nekadašnji Google Life Sciences – kreirali kompaniju fokusiranu na borbu protiv bolesti ciljajući električne signale u tijelu, u novom području medicine koji se zove bioelektronika. Partnerstvom, GSK i Verily osnovali su Galvani Bioelectronics u sklopu kojeg će se investirati 711 milijuna dolara, u potrazi za uređajima koji bi mogli osigurati budućnost bez uobičajenih lijekova.

Gotovo 400 milijuna ljudi u svijetu boluje od dijabetesa, a verzija dijabetes tip 2 čini više od 90 posto slučajeva. Bez odgovarajućeg liječenja ili promjene u načinu života, očekuje se da će ti brojevi znatno rasti u idućim godinama.

‘JV, pod nazivom Onduo – u početku će se usredotočiti na zajednicu dijabetesa tipa 2, naročito na razvoj rješenja koje bi pomagalo ljudima da bolje odluče o svom zdravlju dan-po-dan, u rasponu od poboljšanog upravljanja lijekovima do poboljšanja navika i ciljeva’, rekli su Sanofi i Verily.

Glasnogovornica Sanofija rekla je da će proizvodi na prodaji uključivati spojene predmete kao što su inzulinske olovke i online usluge.

Rekla je da je Sanofi uložio 248 milijuna američkih dolara u zajednički pothvat, u kojem francuska grupa kontrolira 50 posto udjela.

Francuska grupa naporno radi kako bi oživjela pad prodaje u svojoj diviziji dijabetesa, povrijeđen neprekidnim pritiskom cijena u SAD-u, najvećem svjetskom zdravstvenom tržištu.

 

Izvor: Reuters

 

 

Odgovori

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena.

Ova web-stranica koristi Akismet za zaštitu protiv spama. Saznajte kako se obrađuju podaci komentara.