Brand ime Monsanto odlazi u povijest nakon akvizicije Bayera

Prođe li Bayerov prijedlog od 66 milijardi američkih dolara da kupi Monsanto, ova kemijska grupacija razmišlja o tome da odbaci brand name – Monsanto.

Ovako navodi Bloomberg, koji citira izvore bliske unutarnjim razgovorima kompanije.

Ovakav potez doduše ne bi bio iznenađujući. Čak i po standardima farmacije, Monsanto ima sumornu reputaciju. Poljoprivredni div, ocrnjen zbog svojih genetski modificiranih sjemenja i prošlih proizvoda kao što su Agent Orange i DDT, redovito učvršćuje dno godišnjeg Harris Poll rangiranja o ugledu 100 američkih korporacija.

I riječi poput ‘zla’, ‘mrzi’, ‘opasna’ iskaču na prvoj stranici Google searcha brand imena Monsanto.

S druge strane, dok je Bayer zauzeo svoj čvrsti korijen u farmaceutskoj industriji, tvrtka ima jednu od boljih reputacija među svojim kolegama. Ove godine Bayer je rangiran na 3. mjesto iza Coca Cole i Hershey’s u Corebrand procjeni 100 najmoćnijih brandova.

U tom smislu, ‘Monsanto ima bolju šansu popraviti svoju reputaciju ispod Bayerovog krova’, rekao je Marc Tuengler, savjetnik u njemačkom DSW.

Do sada, dvije su kompanije rekle malo o mogućoj promjeni imena Monsanto, osim toga što su izrazile međusobnu otvorenost za ideje.

Kako je CEO Monsanta Hugh Grant rekao za Bloomberg nakon što je posao objavljen 14. rujna: ‘Manje je ključ u imenu i više je u razvoju samih proizvoda’.

I novi Bayerov skiper Werner Baumann rekao je da je postoji prilika za obje tvrtke da ‘idu iznad ove slike o pitanju reputacije’ na način da se gradi solidna Bayerova europska reputacija.

No, kompanije će imati mnogo vremena da otkriju svoje planove. Naime, spajanje kompanija vjerojatno će se suočiti s intenzivnim europskim i američkim ispitivanjem, što bi zaključivanje posla vrijednog 66 milijardi američkih dolara trebalo prolongirati do ne prije kraja iduće godine.

 

Izvor: FiercePharma

Odgovori

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena.

Ova web-stranica koristi Akismet za zaštitu protiv spama. Saznajte kako se obrađuju podaci komentara.