GSK podupire kontroverzni lokator gripe u poslu s Therafluom s Weather Channelom

GlaxoSmithKline sada pokazuje ljudima koliko ljudi u njihovom geografskom području pati od prehlade ili gripe – i što mogu učiniti ako su među njima. No, neki kritičari smatraju da je pristup ovog farmaceutskog giganta pomalo uznemirujuć.

Jedinica za zdravlje potrošača GSK, koja proizvodi bezreceptni lijek Theraflu, sponzorira novi Cold and Flu lokator koji se pojavljuje na web stranici weather.com kompanije Weather kao i na aplikaciji The Weather Channel.

‘Pomoću alata, korisnici mogu u stvarnom vremenu pronaći kada aktivnost virusa u njihovom području raste – i poduzeti sve mjere kako bi se zaštitili’, rekao je nedavno vlasnik Weather Companyja IBM za eWeek.

Glaxo se, primjerice, nada, da će neki odabrati Theraflu u slučaju da simptomi krenu.
Divizija bezreceptnih lijekova GSK-a nedavno je pokrenula Theraflu ExpressMax dražeje, proizvod ‘posebno formuliranog premaza‘ koji ‘pruža senzaciju zagrijavanja koju možete osjetiti trenutno, šaljući vam poruku da je snažno olakšanje na putu‘, stoji na web stranici Theraflua.

The Weather Company, također je pomogla kod njegova lansiranja. Kompanija, naime, radi s divizijom bezreceptnih lijekova GSK-a kako bi na tržište lansirao novu formulaciju korištenjem lokalnih osjećajnih podataka prikupljenih na društvenim medijima, izvještava eWeek.

‘Kombinacija društvenog raspoloženja i kognitivno učenje ne samo da će informirati i savjetovati potrošače, nego će pružiti fantastične uvide marketinškom timu u terminima kada na tržište staviti i prodati Theraflu u različitim dijelovima diljem zemlje’, rekla je direktorica marketinga za zdravlje potrošača GSK, Theresa Agnew.

Glaxo traži nove načine da ostane ispred na zdravstvenom potrošačkom tržištu koje sve više raste i sve više je konkurentan. Dok je lani kombinirao snagu s Novartisom kako bi lansirao zajednički pothvat na bezreceptnom lijeku, konkurenti, naklonjeni Johnson & Johnsonu, Bayeru i Sanofiju, pušu za vratom.

Kritičari ipak imaju neke zabrinutosti o najnovijim naporima Glaxa. Google se povukao iz sličnog projekta – poznatom kao Google Flu Trends – prošle godine nakon što je članak u Scienceu izazvao njegovu metodologiju.

‘Ako informacije, prikazane na ovoj platformi, nisu prezentirane u kontekstu, zabrinut sam da bi se ovaj alat mogao upotrijebiti kako bi se promovirali njihovi proizvodi više nego bi se informirala javnost’, rekao je Mauricio Santillana, član računalnog Medicinskog informatičkog programa na Boston Children’s Hospital.

 

Izvor: Fierce Pharma

Odgovori

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena.

Ova web-stranica koristi Akismet za zaštitu protiv spama. Saznajte kako se obrađuju podaci komentara.