Predavači: Sveučilišta primaju gotovo ‘nepismene studente’

Sveučilišta upisuju studente koji su ‘gotovo nepismeni’, upozoravaju predavači te se žale da je pad u zahtjevima pri upisu na fakultete doveo do generacije studenata koja ne može čitati, pisati ili pravilno govoriti engleski jezik.

Gotovo polovina profesora (48 %) ne misli da su studenti adekvatno pripremljeni za sveučilišni studij, podaci su ispitivanja Times Higher Education (THE) provednog na preko 1.000 profesora i nastavnika.

Mnogi znanstvenici vjeruju da je krivac za ovo stanje klizanje standarda s tim da je jedan profesor s Red brick universityja u ispitivanju rekao:

‘Svake godine zahtjevi pri upisu za studentske programe se reduciraju, što znači da dobivamo visok broj studenata koji su jedva pismeni’.

Trećina (33 %) sveučilišnih profesora osjeća da međunarodni studenti nemaju adekvatne jezične vještine da studiraju na sveučilištima. Jedan profesor s londonskog sveučilišta rekao je u ispitivanju da se pitao ‘kako su neki naši (poslijediplomski) studenti uopće dobili svoju prvu diplomu, jer je kvaliteta njihovog pisanog engleskog jezika uistinu siromašna’.

Plagiranje i dalje ostaje briga, prema ispitivanju, s 60 % nastavnika koji kažu da su uhvatili studente u varanju barem jednom i 28 % nastavnika koji kažu da su ‘redovno posumnjali’ da studenti varaju.

Brojni profesori također osjećaju da je National Student Survey (NSS) dao studentima ‘previše moći’ dok, s druge strane, akademska razina pati od toga da postane sekundarno pitanje.

‘Mnoga su sveučilišta prebacila svoj fokus prema zadovoljstvu studenata na štetu akademske kvalitete’, rekao je jedan profesor u ispitivanju.

The Higher Education and Research Bill, nacrt Zakona kojeg zagovara ministar sveučilišnog obrazovanja Jo Johnson, uključuje planove da se studentsko zadovoljstvo stavi u srce novog klasifikacijskog sustava za sveučilišta.

Prijedlog zakon naglašava predloženi Teaching Excellence Framework (TEF), gdje bi fakulteti bili nagrađeni zlatnom, srebrnom i brončanom medaljom na temelju niza faktora uključujući studentsko zadovoljstvo, nastavnu izvrsnost i pripremu za svijet rada. Sveučilišta su trenutno rangirana na temelju kvalitete izlaznih istraživanja.

Lideri edukacije rekli su ranije ove godine da se boje da će zakon, o kojem se trenutno raspravlja u House of Lords, dovesti do ‘fantastično opasne’ kulture gdje će sveučilišni kolektiv biti prisiljen povlađivati zahtjevima studenata koji bi mogli ugroziti kvalitetu.

 

Izvor: Telegraph

Odgovori

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena.

Ova web-stranica koristi Akismet za zaštitu protiv spama. Saznajte kako se obrađuju podaci komentara.