FIT SALATA za mršavljenje

Uvijek sam bio manijak za računanje kalorija, mikro i makronutrijenata pa kao fitness trener odrađujem taj posao umjesto svojih klijenata da im pojednostavim život. Veganima je najveći problem unos dovoljno proteina dok su ograničeni kalorijama. Predstavljam vam visokoproteinski i niskokalorični obrok koji je meni pomogao na veganskoj prehrani da održim mišiće i skinem postotak masnog tkiva.

 “Sezonsko povrće + tofu = jednažba uspjeha”

Ovom kombinacijom se može postići i ketoza, pošto je tofu čisti izvor proteina i masti u omjeru 2:1. Tko bi rekao vegani na ketozi, ha?

U Snazi bilja naglasak stavljamo na zdravlje, održivost i okus, zato uvijek preporučujemo sezonsko domaće povrće. Kod rajčice se najviše osjeti razlika, znaju iskusni. Ovo je naravno jedna ljetna salatica.

 

SASTOJCI:

– 150g svježeg tofua Soyarnica*

– 1 rajčica

– 1 paprika

– 50g rikule

– začini po želji (sol, papar, bosiljak, paprika..)
*soja organskog uzgoja

 

Oni koji se intenzivnije bave treningom mogu dodati žitarice poput riže, kvinoje, prosa ili čak sirove heljde namočene preko noći. Sjemenke buče, suncokreta ili chie su također uvijek odličan izbor.

Tekst u potpunosti preuzet s: www.snagabilja.hr i vlasništvo je izvornog objavitelja.

Odgovori

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena.

Ova web-stranica koristi Akismet za zaštitu protiv spama. Saznajte kako se obrađuju podaci komentara.