Početna / Istraživanja / Najbolje vježbe za vježbati kada ste preumorni za vježbanje

Najbolje vježbe za vježbati kada ste preumorni za vježbanje

Iako vam je jedina vježba ona od trosjeda do kuhinje, prava fizička aktivnost mogla bi vam dati potrebnu energetsku razinu.

1. Zašto ste umorni: Cijeli dan sjedite

Što učiniti: Kratke visoko intenzivne vježbe u intervalima – 30 sekundi na biciklu, 4 minute odmora, a potom 8 puta ponavljanja.

Zašto bi moglo pomoći: Mnoga istraživanja dokazala su da kratak period umjereno intenzivne vježbe može podići energiju više nego ne vježbanje.  U jednoj studiji, volonteri su prijavili da su bili više uzbuđeni nakon svog treninga nego nakon što su pojeli štangicu čokolade.
Evo što znanstvenici misle da se događa: Vježbanje mijenja razine jednog ili više neurotransmitera energetskog jačanja (poput dopamina ili serotonina) u mozgu, objašnjava Patrick O’Connor, profesor kineziologije na Sveučilištu Georgia, koji je predvodio ključne studije o vježbama i umoru. Dodaje i da ove vrste kratkih intenzivnih rutina mogu povećati osjećaj vitalnosti bez da nas umaraju onako kako umara vježbanje  – periodom dulje.

2. Zašto ste umorni: Sjedite cijeli dan, svaki dan i tako mjesecima

Što učiniti: Pozovite prijatelja da vam se pridruži za žustru šetnju u trajanju od najmanje 30 minuta.

Zašto bi moglo pomoći: Ne čudi – ljudi koji vježbaju prijavljuju da imaju više energije od onih koji ne vježbaju, pokazala su istraživanja.
‘Doista ne znamo zašto je to tako specifično, no moglo bi biti kombinacija energetskih udara koji se dobiju od svake vožnje biciklom ili penjanja stepenicama, kao i duljeg tvrdog sna.
Hodanje se često preporuča kao izlazni lijek od vježbanja jer ima najmanji rizik od ozlijeda i iznenadnog srčanog udara – ali još uvije se smatra umjerenog intenziteta ako koračate s ciljem. Štoviše, sportskih psiholozi otkrili su da je jedan od najčešćih razloga zašto ljudi (naročito žene) prestaju vježbati taj da ne rade vježbanje dovoljno dobro da bi napravile razliku. No, hodanje je prekrasna egalitarna vježba koja ima snagu da se bilo tko osjeti potpunim.

3. Zašto ste umorni: Radite previše

Što učiniti: Učinite nešto jednostavno, no ništa što bi vas oznojilo ili da se uspušete. Igrajte frizbi s vašom djecom ili psom, idite na lagane satove joge ili vozite bicikl.

Zašto bi moglo pomoći: Pretreniranost je uzrokovana nedostatkom vremena za oporavak što može dovesti do ozlijeda. Suprotno onome što mnogi od nas očekuju stručnjaci kažu da najbolji varijante ‘ostatka dana’ uljučuje laganu, ne izazovnu aktivnost koja poboljšava cirkulaciju.

Kada na ovaj način poteče krv, bolje se liječite, dobivate više hranjivih tvari u organizam i dopuštate mišićima da se regeneriraju brže nego da ste vrijeme proveli ‘odmarajući ‘pred TV-om.

4. Zašto ste umorni: U krevet niste otišli do sitnih noćnih sati

Što učiniti: Preskočite vježbanje. Idite spavati.

Zašto bi moglo pomoći: Ako se sinoć niste dovoljno naspavali, poslijepodnevno spavanje od 20 minuta može vam pomoći da izdržite kroz dan. Gledajte da iduću noć odspavate potpunih osam sati što će vam pomoći da se bolje osjećate – dovoljno snažno da odvježbate vježbu koju ste izabrali.

Ljekarnik.hr web shop

Provjerite

Iznenađuje li što psiholozi kažu o mastrurbiranju na poslu?

Poznata je činjenica da seksualno samozadovoljavanje smanjuje stres i relaksira, a psiholog Mark Sargeant preporučuje …

Odgovori

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena.