Početna / Istraživanja / Jogurti od povrća bit će popularna hrana u 2017.

Jogurti od povrća bit će popularna hrana u 2017.

Povrtni jogurt postat će popularna nova hrana iduće godine, mijenjajući tradicionalne slatke okuse u hladnjacima istodobno s modno osvještenim potrošačima. 

Različitosti proizvoda od mrkve, cikle i slatkog krumpira pokazali su neočekivanim hitom u SAD-u i uskoro će ovi proizvodi biti predstavljeni na tržištu u Velikoj Britaniji, u supermarketima, stoji u godišnjem izvješću o hrani i pićima Waitrosea.

Iako možda ne zvuči vjerojatno, proizvod slijedi uspjeh morske trave, vode kaktusa i bao bunsa u 2016., što znači da je javnost spremna za nove namirnice i proizvode koji dobro izgledaju na društvenim mrežama, navodi se u izvješću.

Izvješće je također otkrilo da je došlo do vrlo zamagljene razlike između restoranskih jela i jela kod kuće jer ljudi sve više odabiru organiziranje kuhanja domaćih jela u svojim domovima ili odlaze van s prijateljima na neformalnija jela.

Waitrose također ističe da su ‘pomodna jela u padu’.

Istraživanje za ovo izvješće također je otkrilo da tek 30 % ljudi svjesno broji kalorije kada pokušava izgubiti na težini i više od polovine ispitanih kaže da je razumno jedenje sada dio njihovog svakodnevnog rituala, nešto što su nekada činili s vremena na vrijeme.

Natalie Mitchell, voditeljica razvoja branda u maloprodaji rekla je: ‘Stare razlike brzo nestaju’.

‘Nekada, zdrava hrana smatrala se blagom i namaštovitom, dok danas ljudi više percipiraju zdravu hranu kao ukusnu, a ukusnu hranu kao zdravu’.

Izvješće također otkriva da ljudi zbog društvenih medija sve više uzimaju u obzir prezentaciju hrane koju kuhaju kod kuće.

Gotovo 44 % ispitanika izjavilo je da se više trudi kod pripreme hrane, naročito ukoliko misle da će fotografiju hrane staviti na Instagram ili druga mjesta, a svaki peti ispitanik je rekao da je stavio ili poslao fotografiju hrane unutar mjesec dana na društvene mreže.

‘Postali smo nacija prehrambenih kustosa, govoreći svijetu o tome tko smo preko naših izbora hrane, kroz prizmu društvenih medija’, stoji u izvješću.

Prema mišljenju analitičara u Mintelu, prognozira se da će velika prodaja hrane u Velikoj Britaniji – slobodnoj od glutena ili slobodnoj od laktoze, rasti 43 % od 470 milijuna funti lani do 673 milijuna funti do 2020.

Jedan od osam proizvoda lansiranih u Velikoj Britaniji prošle godine bio je bez glutena, od jedan na 14 proizvoda u 2011.

Kupci su sada svjesniji otpadaka hrane, kaže Waitrose, demonstrirajući popularnost novog raspona ‘klimavog povrća’ pomalo neobičnog oblika ili povrća koje nitko ne želi kupiti.

 

Izvor: Telegraph

Ljekarnik.hr web shop

Provjerite

Prejedanje

Piju lijekove da bi se mogli prežderavati

Antacidi, lijekovi koji neutraliziraju lučenje želučane kiseline, često se zloupotrebljavaju kod korisnika koji se svjesno prejedaju …

Odgovori

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena.